ГАРАНТІЯ І СЕРВІС

Гарантійні зобов'язання здійснюються відповідно до положень Закону України
"Про захист прав споживачів" та гарантійними зобов'язаннями фірм-виробників. На всі товари, куплені в наших магазинах, поширюється гарантія фірми-виробника.

Дані умови гарантують відсутність у виробі дефектів і задовольняють законним вимогам Споживача протягом гарантійного терміну з моменту передачі товару Споживачу.

Гарантія дійсна з моменту продажу.

Протягом 14 днів з моменту покупки придбаний в магазинах товар можна обміняти на аналогічний у відповідності зі статтею 9 закону України "Про захист прав споживачів".

Для обміну товару необхідно пред'явити оригінал товарно-касового чека, гарантійного талона і виріб в упаковці.

Необхідні умови виконання гарантійних зобов'язань:

  • дотримання клієнтом правил експлуатації, викладених в інструкції по експлуатації;
  • відсутність механічних пошкоджень на конструкціях і деталях вироби;
  • наличи у клієнта гарантійного талона на виріб;

Гарантійні зобов'язання можуть бути розірвані в односторонньому порядку у випадках якщо:

  • змінені, стерті або нерозбірливо прописані в документах типовий або серійний номер товару, дата продажу, або пошкоджена пломба;
  • установка, настройка товару проводилася на дому особами, які не мають на те відповідних повноважень і кваліфікації;
  • дефекти викликані змінами внаслідок застосування товару з метою, що не відповідає
  • встановленої сфери його применени, зазначеної в керівництві по експлуатації;
  • механічні пошкодження завдані в процесі транспортування (за винятком випадків, коли пошкодження викликані доставкою виробника, продавця, перевізника);
  • дефекти викликані потраплянням всередину виробу чужорідних предметів / рідин;
  • дефекти викликані використанням витратних матеріалів, які не відповідають вимогам керівництва з експлуатації;
  • дефекти виникли внаслідок нещасних випадків або форс-мажорних обставин;
  • дефекти виникли внаслідок неполадок системи, в якій використовувалося даний товар;
  • товар використовується для професійних цілей (одержання прибутку);
  • товар піддався ремонту не уповноваженими особами з порушенням вимог виробника і норм техніки безпеки.

Гарантійні зобов'язання не поширюються:

  • на періодичне обслуговування,
  • на ремонт або заміну частин у зв'язку з їх моральним зносом;
  • Дані умови не обмежують законних прав споживача, наданих йому чинним законодавством України.

Стаття 9. Права споживача при придбанні товару належної якості

Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.

Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі.

Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.

Перелік товарів, що не підлягають обміну (поверненню) з підстав, зазначених у цій статті, затверджується Кабінетом Міністрів України. Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж. Продавець зобов’язаний у день надходження товару в продаж повідомити про це споживача, який вимагає обміну товару. При розірванні договору купівлі-продажу розрахунки із споживачем провадяться виходячи з вартості товару на час його купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору - в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів.